Klachten

Ik heb een klacht

Wij doen ons uiterste best om zo zorgvuldig mogelijk te werken. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent over Jongejan Wisseborn gerechtsdeurwaarders of één van onze medewerkers.

Neem contact met ons op voordat u het klachtenformulier invult. Misschien kunnen we het probleem direct oplossen. Is het probleem hierdoor niet opgelost? Dan kunt u ons digitale klachtenformulier onderaan deze pagina gebruiken. U kunt ons dagelijks bereiken van 08:30 tot 17:00 uur op telefoonnummer 088 579 90 00.

 KLACHTENFORMULIER

De klachtenprocedure


Ontvangstbevestiging binnen 2 werkdagen

U ontvangt van ons binnen twee werkdagen een ontvangstbevestiging van uw klacht.

Inhoudelijke reactie binnen 14 dagen

Binnen veertien dagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie op uw klacht.

Niet eens met onze reactie?

Indien u niet eens bent met de uitkomst van de klachtenbehandeling, dan kunt u een klacht indienen bij de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders (Postbus 84500 - 1080 BN -Amsterdam).

Liever per post of e-mail?

U kunt uw klacht ook rechtstreeks e-mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of een brief sturen naar Postbus 357, 3840 AJ in Harderwijk. Doet u dit dan t.a.v. de klachtenfunctionaris.

Vermeld daarbij in ieder geval de naam van de indiener, de dagtekening van de klacht, een omschrijving van de gedraging waartegen de klacht is gericht en de datum waarop deze gedraging heeft plaatsgevonden.
© Copyright | Alle rechten voorbehouden
Share This